Datastrul...

Ni läsare som saknat ett inlägg på ett tag behöver inte va oroliga. Bloggen ligger inte nere utan det är bara strul med min dator som gör att det inte kommer att komma så många inlägg vissa dagar den närmaste tiden. Tyvärr så håller min dator på att säcka ihop totalt så jut nu sparar jag till en ny laptop så att det blir lite ordning igen. Hoppas att ni få som läser denna blogg står ut.

Idag har Sandra varit här på dagen. Det blev en promenad, käka glass, käka lunch, sitta lite i solen och en tur till stan innan hon åkte hem. På torsdag kommer hon hit igen, längtar massor <3

Kan även meddela att jag kanske har ett jobb på gång, äntligen! Mer info kommer om några dagar. Håll tummarna tills dess!

Vill gärna ha tips på datorer som duger åt det mesta för max 4500kr.  

Ha det gött!

Älskar dig S.K <3



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag håller alla tummar jag har ;D <3

2011-04-19 @ 23:18:27
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0