Yoghurt...

Idag är det tenta vid 14.15 och innan det så ska man försöka få in lite mer elsäkerhet i huvudet. Dagen började dock inte så bra... Då jag och Lasse var på väg upp hit på tåget förut så käkade jag frukost och hade köpt en Yalla till mackorna. Yalla ska man ju skaka innan man öppnar den och det hade jag gjort. Däremot tänkte jag att jag skulle skaka igen lite senare, problemet var bara att korken låg på bordet. Ni kan nog förstå hur det slutade, yoghurt överallt. På jackan, jeans, tröjan och även på min dator (den var igenslagen så skärm och tangentbord klarade sig) och lite på mobilen. När vi kom till skolan fick jag smita in på toaletten dierkt och försöka få bort så mycket som möjligt. Har dock fortfarande lite fläckar här och där men fick bort allt på datorn och mobilen. Japp det var lyckat... 

Dagens hiss: LHC pucklade på Foppa rätt så rejält igår, det får väl bli en liten hiss i alla fall. Även att det blev förlust mot Modo med 1-4. Hv tappade poäng på hovet så det får vi tacka DIF för. Kommer säkert en bättre hiss vid ett senare inlägg. 

Dagens diss: Tentan blir dagens diss, finns det något som är värre än tentor???

Ha det gött!

Älskar dej Sandra <3

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0