Snö, massor med snö!

Trodde vintern var över nu när det blev lite plusgrader men istället får man gå ut och skotta igen. Men det är inget fel med det, tvärtom så är det härligt att det blir en lång vinter och i rätt månad den här gången. Det är så här en riktig vinter ska se ut.

Idag är man dock härligt genomförkyld men ska palla mig ut och gå en promenad snart, sen blir det plugga och åter plugga... Måste klara tentan den här gången. Imorgon blir det roligare då jag ska träffa älsklingen! Ska även ta mig till gymmet antingen idag eller imorgon. Har även fått mitt ps3 som jag köpte via nätet förra veckan och det kom igår. Köpte även 2 spel till som ja har svårt att hålla mig ifrån, Wolfenstein och Fifa 10 :D

Igår var det äntligen dags för LHC på Canal+ igen så satt klistrad framför tv:n då. LHC vann klart med 7-4 mot DIF men det kunde slutat hur som helst om inte linjedomaren fått sin skridsko på pucken när DIF kom i 2 mot 0 och istället vände det och LHC kunde göra 5-4 men totalt sett var LHC bättre så det var en rättvis seger. Nu blir det en viktig match borta på torsdag mot HV i Jönköping.

Dagens hiss: Matchen igår får bli en av två hissar idag. Den var hur kul som helst att se på och innehöll många snygga mål och så vann ju rätt lag. Dagens andra hiss får Jerring-pristagaren Helena Jonsson som klart förtjände att vinna galans finaste pris, folkets pris. Hoppas att hon tar hem några guld i OS nästa månad.   

Dagens diss: Robin Söderling får min diss idag. Ute redan i första omgången i Australian Open. Trodde att han skulle hålla sig längre kvar i tävlingen men spelar man inte bättre så har man inget där att göra. Bara att satsa vidare!

Ha det gött! 
Ciao!
Älskar dej S.K <3
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0