Lite förändringar

Vad tycker ni om bloggens nya utseende? Jag är helnöjd med den i alla fall och hoppas att ni gillar den med. Fick hjälp av Sandra igår som fixade den, själv så är man inte så bra när det gäller photoshop och sånt. Istället så var jag med Adde och Joel igår. Vi såg när LHC spöade HV me 3-2 och lirade lite ps3, det var jäkligt kul. Sen åkte jag till Sandra där jag är nu. Ska till Lkpg sen och fixa med kontrakt på Ramböll där jag ska ha min praktik om några veckor.

Dagens hiss: Äntligen vann LHC i Kinnarps igen och nu ligger de bara 1 poäng bakom HV och förstaplatsen! En annan hiss idag är att Mårts blir ny förbundskapten, så jäkla gött!

Dagens diss: Vad känslig vår tågtrafik är, märkte det igår... En olycka i Lkpg och det blev totalt kaos med alla tåg. Väntade i över 1 timme på tåget som sedan ställdes in till slut och jag kunde inte åka upp till nyköping där min omtenta väntade så fick åka hem istället. Är dock inte så ledsen för att ha missat den, tvärtom. SJ får ändå min diss idag. 

Ha det gött!

Ciao!

Älskar dig S.K <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är så jävla bra :D

2010-01-23 @ 22:22:52
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0