Hos frugan

Jaha då har man sett ännu ett avsnitt av robinson, denna såpa som många snackar skit om men som på nåt sett har gjort att jag har fastnat för den. Det är väl så med alla dokusåpor, en del fastnar man för och en del skulle aldrig ha visats och alla tycker ju olika. 
Är hos Sandra och har tillbringat nästan hela den här dagen i snöiga Nkpg. Frågan är när det kom så här mycket snö senast? Har mest tagit det lugnt men var iväg till maxi och handlade lite i alla fall. Imorgon blir det gymmet och plugg.

Dagens hiss: Vad härligt det är när det kommer så här mycket snö om och om igen. Det har varit en riktig vinter i hela hela januari och hoppas det håller i sig i februari så alla kidsen får en bra sportlovsvecka.

Dagens diss: Dissen får bli om Brage bestämmer sig att dra till Sthlm, det skulle verkligen vara tungt eftersom att han är en så bra vän. Sen är det ju klart att han ska välja den plats han trivs bäst på och sånt men det är just tomheten som han lämnar efter sig här som jag vill dissa. Det är jobbigt när kompisar flyttar på sig och det blir rätt så långa avstånd emellan. Sen behöver ju inte en flytt betyda att man tappar kontakten heller men man vet ju aldrig heller innan. Men vilket han än bestämmer sig för så blir det rätt i slutändan och det är jag säker på och jag önskar honom lycka till!

Ha det gött nu!

Ciao!

Älskar dej Sandra<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0