God fortsättning!

Nu är jag tillbaka igen, det blev som ett litet jullov från bloggen. Förra gången jag skrev här var det sista inlägget för 2009 och nu är det alltså första inlägget för det nya 2010. Smart analys va? 
Nu sitter jag på mitt rum och spelar fm och lyssnar på radion och Brage ska höra av sig med så han kanske kommer hit. Annars blir det att se på en box ikväll, antingen 24 eller House. Så det blir bra i vilket fall som helst.

Vad hände på nyår då?
Jo jag var hemma hos älsklingen och firade med henne och övriga familjen, jag är ju så gott som inneboende där nu. Det blev en höjdarkväll med raketer, "fia med hutt" och "vem vill bli miljonär" och väldigt gott käk.

Jag kom även på ett nyårslöfte som jag inledde idag. Jag ska komma i form igen och nu ska jag fullfölja detta löfte. Först ska jag få tillbaka min kondition och då ryker förhoppningsvis de överflödiga kilona också. Sen blir det mer och mer styrka. Så ser planen ut i alla fall. Tänkte även ta med lite här på bloggen om hur det går under resans gång. Idag var jag på gymmet och löpte som tydligen är bra om man ska få bort kilon. Efteråt kan man säga att man märker att man är otränad, träningsvärk i båda benen. Men det är skönt ändå för då vet man att man har gjort nåt nyttigt. Försöker även dra ner på sötsakerna och nu är det slut med all läsk, den är en av de största bovarna. Om högst ett halvår ska jag vara i topptrim igen, helst inom några månader.

Dagens hiss: Snart har jag äntligen ett PS3!!! 

Dagens diss: Jag satt uppe inatt och kollade på småkronorna som tyvärr föll mot USA med 2-5. Dissen faller på en back, gissa vem... David Rundblad. Han var klart sämst på planen och var anledningen till USA:s 4-2 mål. Håller med Wikegårds kritik. Tycker inte att han har varit bra i någon match den här turneringen.

Ska dra nu men vi hörs!
Ciao!
Älskar dej S.K

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det va på tiden ;D



Jag gillar ditt nyårslöfte ;)



<3

2010-01-04 @ 19:47:44
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0