En månad som förlovad

Det här är säkert inget manligt inlägg men vill ändå publicera detta.

Min underbara älskling och jag har varit tillsammans i 1 år och 5 månader och förlovade i 1 månad idag. Jag är väldigt glad att jag blev tillsammans med Sandra för hon är en väldigt bra, go, underbar och glad tjej som jag älskar väldigt mycket. Hon får mej att må bra och vara lycklig och allt känns verkligen så rätt som det kan bli, hon är tjejen i mitt liv och det är henne som jag vill åldras och bli gammal med. Därför var det inget svårt beslut att förlova mig med henne.


Älskar dig Sandra Karlsson <3 
Min förevigt<3
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

aww för mig är du manliga iaf <3 Älskar dig mest av allt <3



Forever<3

2010-01-05 @ 23:47:39
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0