Tredje veckan

Jag är inne på min tredje vecka av LIA-perioden nu. Just nu har jag lite rast men ska strax jobba vidare. Det var ju ett tag sen senaste inlägget nu så för att ni inte ska tro att den är nedlagd på något sätt så kommer ett nytt inlägg här.

Idag, efter praktiken ska jag åka till mina kusiner i Malmslätt och fira Arvid som fyller 13 år. Sen blir det hem och se på OS som vanligt, synd bara att det tar slut på natten till måndag. Imorgon ska jag träffa älsklingen och kanske ska vi ta en fika då. Annars händer inte så mycket speciellt nu. Kan dock meddela att det blir förhoppningsvis en ny mobil som införskaffas 6:e eller 7:e Mars och nu har jag bestämt mig för att det blir en Iphone.

Dagens hiss: Kalla och Haag tog ännu en medalj igår kväll när de kom på andra plats i sprintstafetten, slagna av tyskorna. Tycker att Sverige har en grymt bra framtid inom skidor och dessa två säkert kommer ta många medaljer till i sina karriärer.      

Dagens diss: Jag är så trött på alla cyklister i stan. Lär er att ta hänsyn till andra trafikanter och fotgängare! Ni verkar tro att ni äger vägarna och trotoarerna. När man åker bil så kan ni fara ut precis framför bilen så man får tvärnita för att inte köra på er och går man på trotoaren så kvittar det vilken sida man går på så kan man bli påkörd av er. Sen är ju inte alla så men det finns säkert fler cykelidioter än sandkorn! Speciellt studenterna tillhör den gruppen!

Ha det gött nu! 

Älskar dej S.K<3

Ciao!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0