Fiasko LHC!

Igår hade jag min första dag på LIA-perioden. Den började rätt så bra men slutade inte lika bra... Jag fick börja med lite CAD och var även med på två slags möten. Först så var regionschefen på besök på kontoret och sen så var vi på landstinget och snackade med några Ramböll-killar som jobbar där. På kvällen var jag kvar och vi såg på LHC och käkade pizza. Det är dock det med LHC som gjorde att dagen inte slutade lika bra..
Idag är en ny LIA-dag, hoppas att den blir lika bra.




Idag vill jag hissa min älskling som har gjort dessa "hissa & dissa"-bilder åt mig, tack! De blev jättebra. Och idag kommer hon hit och det är tur för jag saknar henne massor. 


LHC hade drömläge att befästa sin serieledning inför OS när man mötte jumbon Rögle hemma i CC. Vad händer då? Jo, LHC tappar en 3-1 ledning och får stryk med 4-3 samtidigt som HV vann mot DIF med 5-3. Det betyder att HV tog över förstaplatsen. Så som LHC-spelarna spelade igår var pinsamt, det var som att de inte ville va på isen och deras insats var inte ens halvhjärtad. Nu hade vi chansen och tog den inte. Om vi får en chans till måste vi ta den! Publiksiffran var heller ingen höjdare...

Ha det gött!

Älskar dej S.K<3 

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0