Februari

Ny månad, nya förutsättningar. Sista tentan i morgon och den ska jag klara. Sen är jag ledig resten av veckan och sen börjar LIA:n (lärande i arbete). 8 veckor på Ramböll ska väl gå hyfsat i alla fall tycker jag och det verkar vara ett bra ställe.

Helgen har varit jättebra. Först kom Sandra hit på fredagen och vi gick på bio och såg Snabba Cash, en grymt bra film som får en 4:a av 5 av mig. Sen blev det lördag och då åkte vi till min mormor och morfar och där har vi hjälpt till med skottning på marken. Sen på kvällen blev det hockey då Canal+ visade LHC som dock fick stryk och tog inte chansen att äntligen gå upp i ledning. I morgon verkar det ändå som att Mange är tillbaka och då kan det bli bättre igen.
Tillbaka till helgen igen, det blev även lite Robinson-final och sen massor TP-frågor. På söndagen blev det skottning på taken istället och så var det dags för hemfärd. Sandra och jag fick även några skålar i förlovningspresent av m & m, tack :D Sandra åkte hem igår och så skulle jag plugga. Kollade dock lite på Arsenal-Man Utd och Sportspegeln. Idag måste jag plugga och sen åker jag till Sandra ikväll för att slippa alla förseningar med pendeln. 

Dagens hiss: När var det senast som man fick skotta bort en ca halvmeter snö? Det är helt underbart med all snö.

Dagens diss: Helgens sport dissar jag. Arsenal, LHC och Milan tappade alla viktiga poäng i helgen. Inte bra... Dock vann ju Sverige i bandy-vm i Ryssland, vilken bragd! 

Ha det gött!

Älskar dej S.K <3

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Wohooo!!!!!!!!!!!



<3

2010-02-01 @ 09:15:59
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0