Jäkligt klantigt!

Varför måste man vara så klantig?! Imorse när jag skulle till skolan tappade jag min iphone som slog i backen direkt och där rök 500 spänn... Istället för att landa så att displayen klarade sig så hamnade den med displayen nedåt så den är helt sönderspräckt. Det roliga är att den funkar helt perfekt förutom sprickorna då så "tuchen" är det inget fel på. Men det blir att lämna in den idag och ta min gamla mobil som ersättningsmobil i nån vecka eller lite längre. Tur att det var försäkring på den. Ingen bra start på den här dagen kan man i alla fall konstatera.

Idag efter skolan blir det att dra till norrköping och träffa älsklingen och så ska vi ta svängen förbi 3. Sen blir det en kväll hemma hos henne. Hockey ikväll, DIF-LHC på Kanal 9. Nu krossar vi 08:orna! 
Forza Cluben!!!!  





Försäkringar är bra att ha ibland när man är en klantig person. Det vet jag sen länge tillbaka och det fick jag bevisat idag igen... Tyvärr. Tur att jag träffar älsklingen idag som höjer mitt humör avsevärt.


Skola igen och incidenten imorse är två solklara dissar idag. Måste mobiler vara så känsliga??? Eller rättare sagt, måste jag vara så klantig???

Ha det gött nu!

Älskar dej "Kakan" <3

Ciao!

Kommentarer
Postat av: sandra

hihi tycker synd om dig, men det förvånar mig inte att de hände ^^



puss <3

2010-04-07 @ 10:59:55
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0