Som gamla goda tiden igen!

Idag var en väldigt bra dag, det började med att jag vaknade brevid min älskling och sen hem o va med simon och adde. Vi lirade lite nhl 10 och batman och snacka massor, sen hittade dom timesplitters som är till gamla xboxet och vi hade bara en dosa till det. Då får vi de briljanta idén att åka in till ikano (vid ca 19.00) och köpa två nya dosor. Vi hittade två till slut och så passade jag på att köpa biljetterna till lördagens hockeymatch :) men nu ska jag strax sova så vi hörs! Önskar bara att man fick somna brevid sandra ikväll igen :/

Ha det gött så länge!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som ni hade kul ;)



<3

2009-09-24 @ 16:26:52
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0