Imorn kommer Sandra :D

Idag har varit en rätt så nice dag. Började dock me att stressa till bussen imorse när jag skulle till riskettan, sen var väl inte riskettan alltför kul heller och rätt så mycket var sånt som stod i körkortsboken och som man fick info om på handledarkursen.. Men nu är det gjort så nu är det bara halkan kvar den 21/10 :) sen blev det hem och snacka lite med älsklingen innan simon kom hit. Adde skulle varit med men han hade repat och skulle ta det lugnt istället. Sen drog simon och då har man kollat lite på hv-dif bara för det knappt fanns nåt att se på annars och så lyssnade jag på radiosporten hela kvällen med. Fan va dåligt av lhc att inte ens ta poäng mot ssk, snacka om fiaskostart på säsongen! Nu är det bara att hoppas på att det blir en bättre match på lördag så första vinsten kan komma. Dom får gärna göra sig av med Lener hur som helst för han är helt värdelös som coach! Imorn kommer älsklingen och det längtar jag jättemycket till. Saknar henne massor så hoppas att tiden går ännu fortare tills dess :) och så ska jag spela tennis på förmiddan med simon :)
Måste bara avsluta med en liten tankeställare man fick på kursen idag, visste ni att varje dag i Sverige så kör MINST 12 000 förare rattfulla i trafiken??? Helt sjukt tycker jag i alla fall!


Ha de gött nu!


Kommentarer
Postat av: Sandra

12000 de är ju typ farligt att vistas i trafiken då :O säkrare att cykla :P



<3

2009-09-25 @ 15:26:48
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0