Tjeckerna är här!

Då var de äntligen här, Hlinka och Hlavac. Hoppas att det i alla fall blir någon skillnad i spelet nu. Läste att Carlsson kanske blir bänkad då och det skulle va sjukt av Lener att göra det. Ta bort norrmannen L-Y istället så har vi en som kan åka skridskor och bidra med mål och ass istället för en som knappt kan ta sig fram på isen! Men men, man kan väl inte begära så mycket av en värdelös coach. Nu får man hoppas på en vinst hemma mot SSK ikväll i alla fall.

Helgen var grymt bra. Var hos älsklingen hela helgen där vi firade hennes ena lillasyrra på lördagen. Det var kalas med tårta, kakor och bullar Tyvärr tog jag för mycket bullar och kakor så det blev ingen tårta för att jag blev så mätt. Igår var vi på stan i NKPG och jag köpte en jacka till den kommande vintern och Sandra hittade lite grejer med som hon köpte. Sen blev hem och plugga... eller skulle ha pluggat men det blev andra saker istället, fotboll på tv:n och spela lite spel. Efter det blev det plugga till slut inför labben som är imorgon. 

Idag blir det att åka till Sandra efter skolan och sova över tills imorgon. Blir att plugga lite hos henne och så blir det säkert lite tv med.
Nu ska jag försöka vara med lite på lektionen så vi hörs!

Ciao!

Älskar dej S.K <3
     

Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe inte bra Stoffe, du skulle ju plugga ;)



<3

2009-10-26 @ 11:57:08
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0