Plugg, plugg, plugg... det är så tråkigt!

Då var det dags att ta tag i pluggandet då. Skriver på ett tal till kommunikationen imorgon så det är väl rätt så lindrigt om man jämför med älsklingens senaste vecka med allt pluggande inför tentan hon har imorgon. Den kommer hon klara briljant har jag på känn. Själv så kommer november vara månaden med tentor o inlämningsuppgifter för mig så det är ingen höjdarmånad precis. Nu slits man mellan tal-uppgiften och "2 1/2 men" på 6:an men måste få talet gjort. Imorgon blir det skola och efter det ska jag till älsklingen så eftermiddagen och kvällen blir perfekt.
Är det härligt att det ser ut som att Djurgården åker ner i superettan nu när Åtvid äntligen gått upp? Nej det är så typiskt! Hade varit en given match att gå på nästa match. Nu blev det stryk mot Häcken ikväll som vände sista kvarten till 2-1 och skickade med största sannolikhet DIF ur allsvenskan. Hoppas att hammarby gör dom sällskap i så fall och att Änglarna vinner sm-guld istället för gnagarpesten AIK! Nu ska jag plugga vidare så vi hörs!
En gång Djurgårdare, alltid Djurgårdare!

Ha det gött!

Älskar dej S.K <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0