NHL-premiär ikväll!

Nu var det några dagar sen jag skrev här så det kan vara bra att uppdatera lite. Igår var jag på första extralektionen av fyra stycken och den var helt okej. Vi fick koppla lite och man märkte att lite fanns allt kvar i huvudet ändå. Stannade till i norrköping och köpte en chokladkaka till älsklingen för att pigga upp henne när hon var på föreläsning. Idag var jag på körskolan och hade körlektion. Jag fick ett bra besked då läraren sa att jag inte hade många lektioner kvar och uppkörningen kommer allt närmare och är väldigt nära nu. Fick med mig 4 par glasögon som jag ska prova men har nog redan bestämt mig så nästa vecka blir det att köpa dom. Simon kommer kanske hit sen så det blir kul, och så blir det att se nhl-premiären ikväll på 6:an. Älsklingen är på avskedsmiddag ikväll, en av hennes polare åker till usa i ett år på måndag. Så hoppas att de får en bra kväll med.

Ha det bra nu så hörs vi!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan ju inte bli bättre än när man får avsluta kvällen med dig <3



Du glöm inte bort att du ska skriva att du älskar Simon också ;P



<3

2009-10-03 @ 14:09:34
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0