Höst!

Fy nu är hösten verkligen här på allvar. Helgens väder var bara skit. Det regnade och blåste kallt hela dagarna. Enda positiva var att det kom lite åska på lördagen. Hatar verkligen hösten och nu blir det att använda lite varmare jackor som även står emot regn. På tal om jackor så fick jag inte tillbaka min jacka som jag glömde på tåget i onsdags, glömde nog skriva det. Det var synd för det var min nyaste jacka från i våras. I helgen var jag hos mormor och morfar och hjälpte till lite och hade kul. Sist jag var där ute var det sen-sommar och man badade men nu var det inte lika frestande. Älsklingen kom till mig i fredags kväll efter middagen hon var på så det var en bra inledning på helgen. Idag blir det skola (som jag har nu) och åka till älsklingen och gå på bio ikväll, ska se på "äntligen midsommar!".

Vi hörs!      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0