Det tog bara 27 år ÅFF!!!

Nu var det ett bra tag sen jag skre här senast så det får jag be om ursäkt för. Den här helgen har varit perfekt. Jag åkte till älsklingen igår och vi drog till ingelsta där hon köpte skor. Sen gick vi på bio och såg "Upp" som var grymt bra. Sen blev det hem till henne. Idag var det jättejobbigt att åka hem ifrån henne och saknar henne massor nu. Det blev först till elgiganten och hämta en ca-modul till tv:n innan jag kom hem och pluggade lite och sen kom simon hit. Adde skulle kommit hit men det blev som vanligt nåt förhinder, det var kul att simon va här i alla fall. Söndagen toppades med att Åtvid äntligen efter 27 år gick upp till allsvenskan igen. Så nu blir det att se matcher nästa år. Grattis ÅFF!!

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det va på tiden :D



<3

2009-10-19 @ 13:45:24
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/
Postat av: Simon

Det får bli några Åff matcher sedan! :D

2009-10-21 @ 21:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0