Äntligen LHC!

Igår var en bra dag förutom att jag missade skolan igår, fast det kan ju med vara skönt. Märkte att jag måste börja plugga lite oftare hemma. Fixade mina glösögon igår så nu är de beställda och nästa vecka blir det att hämta dem. På kvällen kom Simon D, det var ett bra tag sedan vi sågs senast så det var kul. Han drar iväg 15/11 till värmen i Australien och är där i ett havår så måste ses många gåger innan det.
  Vi såg LHC-Frölunda igår, äntligen en lhc-match på canal+ sport, LHC vann och krossade Frölunda målmässigt med 5-1. LHC hade rätt så mycket tur men ett bra lag ska ha mcket tur säger man ju. Brorsan var en aning sur efter matchen och hade massor bortförklaringar varför att resultatet blev som det blev.
Ikväll kommer Sandra så det blir en kul och nice kväll. Imorgon drar vi hem till henne.
Imorgon kväll är det säkert många svenskar som kommer sitta som klistrade framför "dumburken" när Danmark-Sverige har avspark 20.00 på Parken i København (köpenhamn på svenska). Jag kommer garanterat vara en av dem! Får hoppas på en riktigt bra match med ett resultat som ger Sverige fördel.

Ha det gött!

Kolla gärna in klippen som finns på länkarna här nedanför, Danmark-Sverige 2007:
http://www.youtube.com/watch?v=kHEHVcvu9gI
http://www.youtube.com/watch?v=EbSU4ubVJ_8

P.S Älskar dig S.K <3

Kommentarer
Postat av: hallå

uppdatera då

2009-10-18 @ 16:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0