Mån,tis,ons och sen är det julafton :D

En helt underbar helg är nu över och vi går in i ännu en ny vecka. Tillbringade denna helg, precis som de flesta helgerna, med älsklingen. Var hemma hos henne hela helgen men åkte hem idag och då kom hon och hennes familj hem till mig istället. Det var faktiskt första gången som Sandras familj var hemma hos mig. Det kändes som att det blev en slags succé kan man säga. Bådas föräldrar verkade trivas och Sandras småsyskon verkade med gilla det. Faktum är att både Emilia och Linda trivdes så bra att de ville stanna kvar här. 

Helgen började annars med att jag höll på att halka i trappan vid resecentrum i Lkpg då jag skulle med pendeln, det hade kunnat sluta illa. Det var ren isbana där men jag lyckades hålla balansen. Idag fick jag dock reda på att en tant inte hade haft samma tur där då hon tydligen hade halkat, bara några timmar innan jag höll på att halka där. Hon dog senare av skadorna.. R.I.P.

Sandra och jag gick på bio i fredags och såg 2012, en rätt så bra rulle som får $$$ i betyg av mig. Sen åkt vi hem till Sandra igen och när vi kom hem stod tempen på -15* C! Innan vi gick på bio hade vi varit barnvakt under eftermiddagen. Igår var det också väldigt bra och mysigt då man kunde sitta inne och se på Grinchen medans snön föll ute.

Dagens hiss: Sandras familj får "hissen" idag. Ni är en jättesnäll och trevlig familj och jag är väldigt glad över att få vara en del av den, tack!

Dagens diss: Den gäller fredagens stökigheter i samband med Östgöta-derbyt i hockeyn mellan Hästen-LHC. Ett pendeltåg var tvunget att stanna i Kimstad för att det var så stökigt. Det var även stökigt lite här och där i Nkpg senare under kvällen enligt tidningarna. Skärp er White Lions, sjunk inte så lågt som till 08-lagens nivå!

Ha det gött nu! Ciao!

Älskar dig Sandra <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

En lyckad helg precis som det brukar bli :D <3



<3

2009-12-21 @ 15:42:52
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0