Klarade uppkörningen!!!

Igår klarade jag det äntligen, körkortet! Det kändes grymt skönt när kontrollanten sa att jag var godkänd. Nu blir det att terrorisera vägarna framöver.. nej ni kan ta det lugnt, jag kör inte som en bildåre. Först blev det hem och fira med pappa som hade gått hem tidigare från jobbet och sen blev det att åka till älsklingen. Där fick jag en present av Sandra som jag gillade väldigt mycket, en paradis-ask. Tack igen älskling :D Nu har jag precis avslutat en extremt tråkig skoldag med ett prov dessutom.

Dagens hiss: Kontrollanten igår på uppkörningen måste hissas för han var rolig och snäll och det gjorde så att nervositeten släppte direkt och resultatet blev ju bra.

Dagens diss: Jag hatar tråkiga prov och lektioner. Varför finns det inte bara roliga?

Ha det gött nu!

Ciao!

Älskar dej Sandra <3 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis igen :D



Det va så lite, du är värld den <3



Hehe allt i livet kan inte vara roligt ;)



<3

2009-12-01 @ 15:04:25
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0