Kanske en Satio?

En underbar helg med älsklingen, en dag i skolan och sen var det lov och sen träffa älsklingen igen. Så kan man sammanfatta veckan hitils.

Idag då? Dagen började hemma hos älsklingen där jag sov över från igår. Sandra skulle iväg och träffade sin grupp i skolan så jag fick åka hem. Sen när jag kom hem har jag skottat och åkt in till stan och klippt mig. Jag passade även på att kolla på en ny mobil. Fastnade för en Satio, funderar på att byta till den. Vad tycker ni?

Imorgon ska jag åka in till stan och kanske blir det en mobil då. Efter det ska åka till farmor och farfar och städa lite där. Efter det ska jag göra lite blonda slingor.

Dagens hiss: Äntligen ser det ut att bli en julafton med snö. Det var verkligen på tiden!

Dagens diss: Jobbigt att börja med tenta då vi kommer tillbaka från lovet.

Ha det gött!

Ciao!

Älskar dej S.K <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

du ska då alltid ha det ag vill ha ;)



<3

2009-12-16 @ 21:07:11
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/
Postat av: Simon

Jag tror du har bytt mobiltelefoner fler ganger an vad jag sagt ordet... ;)



Allt bra med dig? :) Dra ivag ett litet meddelande pa fejan... vad du gjorde pa nyar tex :P



Har gatt in ett par ganger och last,kul!

Hoppas du haller dig uppdaterad pa min med :)

2010-01-04 @ 13:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0