En vecka kvar till julafton!

En vecka kvar nu och fortfarande ligger snön kvar. Hoppas att den finns kvar nästa vecka. Idag har jag varit hos min farmor och farfar och hjälpt till lite med städningen. Det var jättekul att träffa dem igen. Annars kan man sammanfatta denna dag med ett enda ord: kyla! Det var riktigt kallt idag och fick känna på det när jag skulle hämta en tröskel hos snickaren, tog cykeln dit och så var det motvind.. Men men, man ska inte klaga för det är det här som är vinter och det är skönt att det fortfarande kan bli så här kallt i dessa "växthuseffekt-tider". Det verkar ju inte gå så bra heller nere i Köpenhamn där viktiga beslut ska fattas om vår framtid. 

Imorgon är det äntligen derby mellan LHC och Hästen igen, det var ett tag sen senast. Det blir bio istället imorgon och det blir hur nice som helst. Får se vilken film älsklingen väljer, det mesta som hon väljer blir väldigt bra. En sak är i alla fall säker och det är att det blir att se Avatar den här vintern, den verkar vara riktigt grym.
Glöm inte bort att det pågår en viktig kampanj för all den kommersiella radion i Sverige:
http://www.rixfm.com/radda-radion Gå in och visa ditt stöd nu!

Dagens hiss: Idag hissar jag min farmor och farfar. De är två underbara och snälla personer som fortfarade håller ihop efter väldigt många år. Utan dem skulle livet inte vara detsamma.

Dagens diss: Det blev igen mobil till slut.. Det blev tyvärr för dyrt just nu så det blir i mars eller april istället. 

Ha det så gött!

Ciao!

Älskar dig S.K <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0