Äntligen ett nytt inlägg!

Japp det är säkert många som har väntat och väntan och väntat men nu är väntan slut, här kommer ett nytt inlägg. Vad har då hänt sen senast då?

Förra veckan hände inte så mycket intressant men i helgen hände det lite i alla fall:

I fredags blev det klart att det det blir en drömfinal i Idol (nu på fredag) då Tove ÄNTLIGEN åkte ut och Erik och Calle är kvar! 

Förlovning i lördags! Så gött!

Brorsan som fyllde 16 (i måndags) men blev firad i söndags!

Sen nu under den här veckan har det inte hänt så mycket mer än skola, va med älsklingen och träffa kompisar. Idag och igår hade jag en ny lärare som jag tycker är rätt så snäll men grymt tråkig och jobbig. Hans lektioner var hur tråkiga som helst med så man fick anstränga sig för att inte somna. 
Nu är det dock bara en dag kvar (måndag) tills det är jullov och det är skönt även om det är mycket som jag har att plugga på lovet. 

Första dagarna som förlovad då? Lördagen var en härlig kväll med middag och bio med älsklingen och ringarna var på. Resten av dagarna har med varit nice. Det är sjukt gött att ha ringen på mig och veta att jag är förlovad med en så härlig tjej, jag kommer aldrig ta av mig den. 

Dagens hiss: Idag blir det min klass som hissas. Har hamnat i en hur "go" och bra klass som helst! Ni gör min skoldag mycket roligare.
""
Dagens diss: Varför måste nästan allt som är gott vara onyttigt? Speciellt sötsaker!

Ha det gött!

Ciao!

Älskar dej Sandra <3   

 





Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskar dig över allt annat <3



2009-12-09 @ 23:43:56
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0