Viktchock!

Ställde mig på vågen idag och var tvungen att dubbelkolla så att den stämde för siffrorna som dök upp på displayen slog ner som en bomb inom mig, 87,7 kg! OH JÄVLAR! 85 kg var min gräns för vad som är mycket. Nu närmar jag mig 88 kg och det tillåter jag inte att jag kommer nå. Nu om nån gång måste nåt hända, annars kommer det här gå illa... Jag har kommit på 3 punkter som jag måste fixa för att en viktminskning ska möjliggöras:
  • Motionera mer. Både löpning och promenader.
  • Minska sockerintaget. Byt ut lite sockerprodukter mot nyttigare saker som frukter t.ex.
  • Finna orken att ta tag i allt istället för att skjuta upp allt.
Kan jag lyckas med dom punkterna så kommer jag att må bättre och vara piggare, tyvärr hänger allt på mig själv och det är bara jag som kan fixa det här. Får nog även införskaffa mig en stegräknare hehe. Detta blev i alla fall en rejäl väckarklocka och jag har redan satt upp mitt mål. Innan december ska jag ha gått ner minst 5 kilo.

Tack och hej, leverpastej!

Älskar dej S.K <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag finns vid din sida och stöttar dig :) du kommer klara det älskling :) <3

2011-07-19 @ 17:39:27
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0